Domburg

Veel gestelde vragen | Forum

Ich möchte mit dem Bus von Domburg nach Middelburg fahren.

Geisen

Maandag 22 februari 2010

Sehr geehrte Damen und Herren, ich möchte morgen mit dem Bus von Domburg nach Middelburg fahren. Welche Busverbindung kann ich ab Markt Domburg nehmen, um um ca. 11.00 Uhr in Middelburg Station zu sein? Viele Grüße

Medewerker

Woensdag 13 oktober 2010

Wir empfehlen Ihnen die Website http://journeyplanner.9292.nl/ zu benutzen.

Da die Zeiten und Routen regelmäßig (zeitweilig) verändern, empfehelen wir, ständig regelmäßig die Website http://journeyplanner.9292.nl/ zu Rate zu ziehen. Über diese englichsprachige Website verfügen Sie jederzeit über aktuelle Daten und Zeiten für genau den Moment das Sie sich mit einem öffentlichen Verkehrsmittel fortbewegen möchten. Zudem bekommen Sie direkt Information über den Preis, die gesamte Reisezeit, Umsteigehalten, Umsteigezeiten, etc.

Last check on:
Donderdag 29 maart 2012

Meer onderwerpen

Hond op strandHond op strandDonderdag 03 juni 2010
Met het openbaar vervoer naar DomburgMet het openbaar vervoer naar DomburgZaterdag 07 juni 2008
KoopzondagenKoopzondagenDinsdag 11 december 2007
Op welke zondagen is het koopzondag in DomburgOp welke zondagen is het koopzondag in DomburgDinsdag 07 september 2010
Koopzondag in DomburgKoopzondag in DomburgVrijdag 27 augustus 2010
Gratis WiFi internet in DomburgGratis WiFi internet in DomburgZaterdag 07 april 2012
Gemeente DomburgGemeente DomburgMaandag 11 januari 2010
Naaktstrand in DomburgNaaktstrand in DomburgZaterdag 25 juli 2009
Waar is de strandovergang 'Hoge Hil West' (naar het hondenstrand) in DomburgWaar is de strandovergang 'Hoge Hil West' (naar het hondenstrand) in DomburgMaandag 10 augustus 2009

Een vraag plaatsen

In deze rubriek vind je snel antwoord op de meest gestelde vragen. Kijk of je vraag erbij zit. Mocht je de vraag niet kunnen vinden, stuur dan een mail.

Nederlands  Deutsch  English  Français 
gebruiksvoorwaarden   |   privacy   |   copyright © 2001 - 2012 Domburg.info ™